torsdag 20 augusti 2009

~Urnor~

Lill-Thea klara sig inte...Idag är hon snuvig och har röda, rinnande ögon stackars. Har vaknat flera gånger inatt och vart ledsen. Får hoppas det inte blir nåt värre av det...
Jag har ju inte heller sovit mycket eftersom lillan var vaken, men istället för att försöka sova nu när hon gör det har jag, dum som jag är, hällt i mig kopp efter kopp med kaffe, för att piggna till. Så nu är det omöjligt att sova...
~
Jaja, jag visar lite bilder från hallen istället. Mamma var på Orust, Göksäter och köpte två urnor till mig. (Till höger på bilden) De är tänkta att ha vid garaget sen, men jag tog in dom sålänge. Skulle vilja ha fler, så kunde man målat nån vit. :)


Här är den andra, just nu på vardagsrumsbordet med en pelargon.

98:- styck kosta dom.
KRAM

3 kommentarer:

Leamarlené sa...

Dom är jätte fina urnorna...håller med om att dom är fina i vitt med.
Hoppas lilla Thea har kryat till sig. Det är inte kul när dom är hängiga...tar så mycket kraft från en själv.

Kram Marlene

Vita små hjärtan sa...

Så fint du har fixat till det!
Krya på er!
Trevlig helg kram Agnetha

Vanilla sa...

Oj vad du är pysslig fast du har en liten..otroligt duktigt.Jag hann aldrig ngt, gick mest i morgonrock;) så jag har tagit igen det nu när barnen är stora haha
Ja de järnurnorna har jag med och köpte de jättestora som jag bara älskar. göken är kanon att åka och småhandla på...
Du vännen? kan vi göra ett byte kanske? en fakecakes mot ett namnhalsband till mig? skulle nämligen vilja ha såna stänger med barnens namn och läderband bara om du vill alltså? om du kommer på vad du vill ha alltså;)

Kramisar