tisdag 16 november 2010

Kontrast





Hej go vänner!





Det blev visst ett litet uppehåll... Har inte hunnit med att blogga helt enkelt. Ska försöka få lite mer tid för bloggen nån dag framåt nu. Har lite jag vill visa, och så har jag ju utlovat en utlottning.





Idag tänkte jag iallfall lägga in ett inlägg i Inspirationsfabrikens tema: Kontraster.




Jag älskar kontrasten där skirt, vitt, romantiskt möter rufft, stål och rost.








~


Idag har vi vart på Ullared! Å jag riktigt längtade dit innan. Var flera år sen jag var där sist. Nu har man fått stillat shoppingsuget för ett tag. Appropå kontrast köpte jag någa fina muggar och skålar i svartvitt. Kontrast om något :)






Jag måste sova nu, men hoppas komma tillbaka inom kort!





Kram E

2 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Fina bilder. Och visst är det kontraster!

Åh va kul att åka till Ullared. Hittade du mycket?!
Dom muggarna har jag också. =)

Ha det bra!
Kram Jenny

skifferhuset sa...

Fina kontrastbilder! Hoppas du fick det du skulle ha på Ullareds trippen! Ha det bra! Kram Iréne