lördag 24 januari 2009

Kalas i rosa.

Då var dagens födelsebarn firat och nu sover hon gott i sin säng.
Har haft folk här i omgångar hela dan, så nu var hon bra trött. Och mamma likaså. Hon har fått såå mycket fina presenter!!

Blommor och dukar gick i rosa/lila när lilla fröken fyller.






Det var dags att plocka ner den sista julprydnaden kände jag, men den fick hänga på dörrn nu istället. Tills jag tröttnar på den helt...



~

Å så det andra lilla loppisfyndet. En gammal söt brödrost. Som man öppnar på sidan. 20 kronor kosta den. För er som undra vart jag fyndar,- denna, och pigtittaren, (som kosta 40:-) var på Petersbergsvägen i Vänersborg. Dörrarna och det andra var i Trollhättan på Tingvalla. Så nu vet ni det! :)


Dags att sova.

Tack för alla snälla kommentarer!

Kram!!

11 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Sov så gott efter en lyckad dag med så fint kalas.... Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Alltid lika skönt när födelsedagen är avklarad. Så härliga bilder.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Anonym sa...

Vad generös du är som delar med dig av dina fyndställen! Tackar! Vilken fin liten docka ni har och vad fint ni pysslat till hennes födelsedag.

Sweet dreams =)

Beatrice

Petra C sa...

Grattis till lilltjejen och ha en fortsatt trevlig helg!

Frida sa...

Grattis till dottern! Förstår att du är trött nu. Det tar på krafterna med kalas.
Kram Frida

Lallis - liv och leverne sa...

Härliga bilder:)
Och grattis till dottern!
kram Lallis

Sara sa...

Hejsan

Hon ser lycklig ut :-) Vilka fina bilder du visar.Utmärkelse hos mig.
Kram Sara

Frida sa...

Vad roligt att du blev glad för awarden. Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag!
Kram Frida

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Visst är det skönt när det är över,jag har mitt kvar.Dottern fyller 18 nästa söndag..puh
Kram Irene
Ps fina bilder

www.nestorforlag.se sa...

vilken fin brödrost, skulle också behöva en ny, vår passar inte alls in här hemma längre, det var länge sedan jag var på petersbergsvägen, men när man väl hittar något där så är dom oftast riktigt billiga. Tack för idag förresten. Kram.

www.nestorforlag.se sa...

Du har en award att hämta hos mig. Kram.