söndag 1 mars 2009

Söndag kväll

Så har en helg gått igen. Jag och sambon var igår barnfria, åt ute på restaurang och var sen på teater, en enmansföreställning. Superbra! ( Grottmannen, för er som bor i närheten och vet vad jag pratar om... ) Händer inte allt för ofta. -Att vi är på teater alltså. Men riktigt mysigt är det ju. Nåt man borde göra oftare.
Idag har vi vart på lantgård och klappat djur med dottern, och runt på andra ställen.
~
Jag har dragit fram sekretären ur "avlastningsrummet", tyckte den kunde få komma fram och visa sig ett tag.
Några fler smycken har jag fixat också. Mormor fick ett igår när hon var barnvakt.
Nån undrade om jag sålde... Har inte gjort det än, har bara gjort till mig själv och de närmaste, men är ni intresserade så kan ni gärna maila, så får vi se vad jag kan göra.
Jag är en sån som hoppar bland olika hobbyar, just nu är det smycken som gäller. När man gör så är det liksom svårt att bli riktigt bra på hobbyn. Ägnar man sig bara åt en sak helhjärtat så blir man ju såsmåningom riktigt bra på just den grejen. DEt hinner ju aldrig jag bli, utan alla mina hobbys stannar på "nybörjarnivån", blir mest saker för hemmabruk... Ville bara säga det innan ni mailar. ;)

Nu vill jag sova. Trött.
Kram alla!

5 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hihi känner igen mig i det du skriver,men dina smycken ser bedårande ut.
Kram Irene

Vita små hjärtan sa...

Men å vilken vacker chiffonje!!!! Kram

Frida sa...

Låter om en trevlig helg min helg har varit bra. Jättefint med sekretären och den slitna dörren, gillar dina smycken!
Kram Frida

Petra C sa...

Jag brukar också hoppa runt mellan olika hobbys. Eller jag har i alla fall många idéer i tankarna som jag snöar in mig på och sedan dyker det upp något annat. Fast smyckena kommer nog att stanna kvar! Tack för komplimangen om dem! Kram Petra

Anonym sa...

Vad kostar ett halsband om du skulle sälja? T ex med gravering mormor eller med namn?