söndag 22 mars 2009

Utlottning!

Dags för en liten utlottning tycker jag!
Måste ju firas att jag haft så många besökare som över 20.000 nu!
~
Blir inga dyra vinster på denna blogg, men vinnaren får välja text på en BRÄDA som är ca. 10-15 cm bred och valfri längd upp till 60 cm.
Eftersom påsken närmar sig hänger ett dekorerat PÅSKÄGG med vinsten också, (inte säkert det blir det på bilden).
~
Alla kan va med och tävla. Skriv bara en kommentar till detta inlägg så är du med, vet ni vilken text ni vill ha får ni gärna skriva det nu med en gång.
Har man ingen blogg kan man skriva som "Anonym", glöm inte skriva namnet under bara.
Ni med blogg får gärna länka, men inget krav. (-å inte större vinstchans heller, jag gör det så lätt som möjligt för mig själv...)
Vinnaren dras på kvällen den 1 April.




Lycka till!!

32 kommentarer:

Evelina sa...

Jag vill vara med i din utlottning och hoppas på tur. Kram Evelina

Lavendeldockan sa...

jag vill ochså vara med i utlottningen
Många kramar från erica

Meta sa...

Hejsan!
Det vore kul men en textbräda de ser så häftiga ut så jag är gärna med .Har ingen egen blogg än men man vet aldrig.
Hälsning Meta

www.nestorforlag.se sa...

Självklart vill jag också var med på utlottningen, brädor kan man väl inte få för mkt av. kram :)

White cotton grass sa...

Jag är gärna med i din utlottning!
Tack för en mysig blogg :)

kram helena

Vita hjärtan sa...

Är så fint med text, direkt på väggen eller på en bräda. Sött ägg visar du också! Håller tummarna för att just jag vinner.

Kram Annemari

Ullis/Leva på landet sa...

Vill gärna vara med i utlottningen. En bräda skulle inte vara så dumt.

Ha en bra vecka! Kram Ullis

Anonym sa...

Vad skoj med en tävling! Jag är gärna med! :)
/Theres W

Mjuka sa...

Vill supergärna vinna och hoppas på tur!
kramen Malin

Anna-Lena sa...

Självklart vill jag vara med i din utlottning av en vacker bräda! Vilken fin blogg du har, hittade den av en slump när jag besökte gammalt o nytt. Återkommer gärna igen. Ha en skön vecka!

Vita små hjärtan sa...

Så fint. Klart man vill vara med. Kram

Heidi sa...

Hej
Jag skulle gärna också ha en sådan fin bräda.Jag har inte köpt någon än, kanske jag vinner en...
Texten som jag skulle vilja ha: Home sweet home
Titta in hos mig, kanske jag länkar ändå.
huldizvitadrom.blogspot.com
kram Heidi

Anonym sa...

Hej!
Är ju redan lycklig ägare av en av dina brädor, men de är så vackra så man kan nog aldrig få för många!
Så jag vill jättegärna vara med och tävla!
Kram Ninni

Anonym sa...

Ååå vad jag skulle vilja ha en sån skylt. Vill ju förstås vara med. Vinner jag skulle jag vilja ha med texten " Kärleken övervinner allt"-
MVH Lena/isis

http://isklockan.tradgardsblogg.se/

idémakeriet sa...

Härligt att få en titt här.
Dessutom en chans att vinna något av dig det var inte illa, jag vill gärna vara med. Kanske jag har någon gång tur.
Och vilka fina alster du har gjord på din pysselsidan.
Härligt med sådana pyssel tjejer.
Kram Gerda

Lantligt i stan sa...

Åhhh vilken underbar bräda! Är gärna med och tävlar om denna! Om jag skulle ha den stora turen att vinna, tar jag gärna den på bilden. Länkar förstås!
Kram Anki

Anonym sa...

Hejsan!

Vill gärna vara med och tävla om så fina och charmiga priser!

Ha det bra!


Mvh Liza

Liza297@hotmail.com

Märta sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Tycker dessa små brädor och skyltar är så fina. Den latinska texten Amore osv.(kärleken övervinner allt) Skulle nog vara fint. Jag länkar.

Anonym sa...

Jättefin bräda och påskägg.
Jag är gärna med och tävlar om den fina vinsten!
Ha en bra dag!
Mvh Jonna

Anonym sa...

Oj nu får jag hålla tummarna att turen är på min sida! Jag har ju redan mailat dig och berömmt dina fina brädor så mer behöver jag väl inte säga just nu antar jag :D

Har tyvärr ingen blogg just nu.

Jenny
jalexandersen@hotmail.com

♥ Fyra årstider sa...

Jag skulle bara titta in en sväng och så hittar jag detta. Älskar skyltar så jag vill gärna vara med och vinna.
Kram Lotta

Fake cake sa...

Jag vill gärna vara med din utlottning:)
Båtslyckegård på brädan hade nog varit JÄTTEFINT:)

Ha det gott och ta hand om lilla magen!
Kramis Lotta

Frida sa...

Hej!
Jag vill jättegärna vara med i tävlingen så fina priser,dina skyltar är superfina. Jag gillar texten Amor vincit omnia har både väggord och kudde med den texten så det hade varit fint.

Hoppas du får en bra helg!
Kram Frida

Petra C sa...

Jag vill jättegärna vara med i utlottningen! Den bräda jag beställde av dig tidigare har nu ÄNTLIGEN fått sin rättmätiga plats på väggen tillsammans med foton på familjen. Den passade jättebra!

Vitt och nött sa...

hej!

hoppas allt ä bra med dej!

vill gärna va med å tävla, jättefina vinster!
ha en skön helg!
kram ellen

Home By Virginia sa...

Jeg vil også være med... Så nydelige premier du hadde... :D

*--- Klem ---*

Anonym sa...

Hej! Vill också vara med på utlottningen med chans att vinna en fin bräda! Ha en bra helg! Hälsningar Angelica (angelica_josefsson@hotmail.com)

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Jag vill vara med i din utlottning..också hoppas jag på tur..min bröllops dag då.
Kram Irene

Mia sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med och tävla och ha chans och vinna en sån fin bräda.

//Mia

Anonym sa...

Hej!
Så kul när en blogg-lös som jag kan vara med, så jag tar självklart chansen! Brädan på bilden skulle inte sitta helt fel, superfin! Så nu håller jag tummarna för mig själv!
Kram Katja.K

Mamma C sa...

Hejsan, hittade hit från en annan blogg jag var på. Klart jag vill vara med i din utlottning.
Kram mamma C

Ett hus vid en å sa...

Oj, nu var jag sent ute men hoppas jag hinner!! Vill jättegärna vara med i utlottningen, de här skyltarna är så fina! Kram Kicki