torsdag 9 april 2009

Snart Påsk




Jaa, nu är det snart Påsk. Jag har inte hunnit/orkat pynta och fixa så mycket än, men imorrn ska vi ha lite gäster och äta påskmat, så jag får väl köra en rajd med dammvippan och dra in lite mer ris för att få stämning...




Ligger efter både hemma och bland att besöka bloggar. Vilket jag saknar. Finns ingen annan stans man får så mycket inspiration som i bloggvärlden...


Men det tar jag igen när jag går hem för mammaledigt sen, inbillar jag mig. :)
Har iallfall bytt "gardiner" i köket. Jag kör ju på mina handdukar som gardiner här, så himla lättvindigt och billigt. Dessa jag har uppe nu är köpta på Rusta. 2 för 29:-.


































Sovrummet.

Den här dörrn ska inte stå här egentligen, vi ska ha den som sänggavel.



























Vi får väl se om lilla fröken här hemma går med på att va påsk-kärring nu. Känner jag henne rätt blir det NEJ. Hon har en vilja av stål, och vill hon inte så vill hon inte...
Får väl klä ut mig själv för att hon ska ändra sig (fick vi göra på lucia...)
~

Får se om jag hinner lägga in ett inlägg till när jag piffat lite mer och kanske dukat.

Annars får ni alla ha en GLAD PÅSK!

4 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så fina bilder!!
Vill önska dig en otroligt skön och glad påsk.

Kram Irene

Vita små hjärtan sa...

Så mysigt du har det! Kram o glad påsk!

Fake cake sa...

Verkligen fina handukar du fyndat på rusta. Blev jättefint i ditt kök.
Ja dörren blir nog snygg som sänggavel.
Ja dessa små barn de har sin vilja av stål. När min ena dotter var liten så fick vi aldrig på henne jeans. Vi stred om det jämt men hon vann då hon hellre sprang näck i området där vi bodde;)
Ja man får välja sina strider;)

Ha en riktigt härlig påsk:)

nettans lantliga hem sa...

GLAD PÅSK!
Vilken fin dörr.
Kram Nettan