torsdag 1 april 2010

Påsken är här

Våren och påsken är här. Härligt! Nu ska vi njuta av ett par dagars ledighet tillsammans.



Jag trodde vår källare var frostsäker, så jag ställde alla mina pelargoner för övervintring där. Men det verkar som de frösit ihjäl allihop tyvärr :(... En liten stickling, efter en planta jag glömt kvar inne, satte jag i jord och det verkar faktiskt som den ska ta sig. Ingen aning om vad det är för sort men jag hoppas ju på Mårbacka...

~
Har inget med påsk eller vår att göra, men igår köpte jag denna skärm på Erikshjälpen. Det var ett gammalt gult tyg på som genast åkte av, sen gjorde jag en tyll-lampa. Jag har inte fått upp den än, ska ha den i sovrummet. Ska visa sen hur den blev.


Glad Påsk på er allesamman.
Kram

3 kommentarer:

Dicksonska våningen sa...

Glad Påsk!
Den där lampan blev jag nyfiken på :)
Ha en skön helg! Hoppas att vi får lite sol!
Kram Annika

Ullis/Leva på landet sa...

Ska bli spännande att se vad du gjorde lampan. Så tråkigt med alla pelargoner.

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK♥
Kram Ullis

www.nestorforlag.se sa...

Glad påsk, hoppas ni får en mysig dag! Nu börjar min förkylning ge med sig så vi får försöka ta att träffas nästa vecka.Kram.