söndag 1 augusti 2010

Canvastavlor

Hej svejs! Har lite måleriprojekt pågående i trädgården, men det står rätt still nu när det ska envisas med att regna varenda dag. Har en veckas semester kvar, så då hoppas jag på sol igen!
~
Skriva Canvastavlor är det jag pysslar med om kvällarna när alla barn sover. Det har blivit som ett kvällsnöje istället för tv:n det sista. Är så kul!
Har även gjort en hemsida: www.madebyelle.n.nu



Får en del beställningar, vilket är jättekul, och en del lägger jag ut på Tradera, för att kunna gå på loppis och fynda med gott samvete. Få det hela att gå runt så att säga! Säg bara till om du vill ha en Canvastavla textad med din egen text. Jag gör gärna ett försök!
Kram

6 kommentarer:

S o F sa...

Så himla fint gjort av dig!

Jag njuter av ditt vackra hantverk med den fina textningen och de mysiga budskapen.

Kul att du gjort en ny sida där du säljer dina alster.

Lycka till!

Vita små hjärtan sa...

Men du är väl för duktig med ditt pysslande!!!! Jättefint!
Kram Agnetha

Joyforhome sa...

så fina tavlor du gör :) skriver du på frihand`?

Kram Malin

Vita huset 28 sa...

Hej vilka fina tavlor du gör.
Vad kostar en sådan med födelseuppgifter på?

Kul o kunna göra någon glad och sen gå på loppis o fynda till dig själv! hihi
Ha de bra Camilla

Ullis/Leva på landet sa...

Dina tavlor är ju så fina. Kul att du har skaffat dig en egen hemsida där du säljer dem. Tittar heller nästan aldrig på tv nu för tiden. Finns så mycket roligare att göra.
Ha en bra helg!
Kram Ullis

Joyforhome sa...

hejsan igen Ellinor :) vad roligt att du vill vara med i min tävling , Jo tack allt är bara så bra här. Själv då? jag blir så imponerad. Vilken stadig hand du måste ha för att skriva så fint som du gör..

Kramar Malin