onsdag 1 september 2010

Löpare

Vi har börjat skola in vår lilla tös. Idag har hon fått äta där, och imorgon ska hon få sova middag. Hon är jätteduktig säger sambon. Lilla snuttan. Nästa vecka är det jag som ska vara mammaledig och vara på dagis med henne. Ska bli så kul!
~
Jag gjorde en beställning hos H&M. Bl.a denna löpare i linne. Vet inte om den ska få vara just löpare på bordet, hängas på väggen eller lägga den på soffan... Den kommer nog få byta plats en del...


Unnade mig en fin tidning häromdan. Den ska jag kika i nu!

Kram

6 kommentarer:

Villa Vinkelhaken sa...

Hej!
Vad kul att du vill vara med i min tävling!

Så fina canvas-tavlor!
Den löparen har jag också kollat på. Det finns ju liknande kuddfodral som jag också är sugen på.

Ha de så bra!
Kram Jenny

VIT SOCKERBIT sa...

Dessa magasin från Danmark är underbara!
Hoppas du får en fortsatt fin dag!
Kram från Emelie

Vita huset 28 sa...

Hejsan vilken fin löpare, där måste jag nog också ta mig en titt!
Va kul att det går så bra o skola in dottern, jag har nån månad kvar sen är jag också där.
Tack för canvas tavlan jag beställde, blev jättenöjd. Har skickat en ny best till dig, vet inte om du har sett det.
Ha de bäst
Kram Camilla

Vita små hjärtan sa...

Å den löparen var fin!
Men är hon redan så stor, tyckte nyss du fick henne!!!! Ja tiden går....
Kram Agnetha

Ladylox sa...

Superfina!! (som vanligt)

Eftersom jag tittar in lite då och då har jag nu länkat till dig, hoppas du inte misstycker. //Marie

Sara sa...

Hej hej!

Älskar dina fina tavlor :-)
Kram