lördag 25 december 2010

God fortsättning!

Julafton och Juldagen är förbi. God fortsättning på er! Jag hoppas alla fått fira med sina nära och kära och att alla fått ha en fröjdefull jul! Det har nämligen vi. God mat, tomte, massor av julklappar och förväntansfulla barn.
~
Jag hade otroligt mycket för mig innan jul, därför fick bloggen falla tillbaka. Det var i sista minuten och med en del fusk-städning vi fick till det riktiga julmyset hemma dagen innan julafton. Nu skulle vi inte va hemma så mycket, så det var inte så noga egentligen, men det är för min egen skull jag vill att huset ska va i tip top vid jul. Nu blev det inte riktigt så, men rent på ytan och nya sängkläder i alla sängar. Då får man va nöjd ;)




Nu tar vi det lugnt med ett glas vin en stund innan sängen kallar.
Kram E

5 kommentarer:

Sara sa...

Hej där!
Önskar dig en god fortsättning :-)
Kram

skifferhuset sa...

God fortsättning önskar jag dig med familj! Kram Iréne

Petra / Popetotrora sa...

Jag önskar dig en God fortsättning tillbaka!!

Vad fint det var när du hade satt blomman i notpappret. Me like!!

Vardag och flärd sa...

God fortsättning på dig också!
Kram Eva

Frida sa...

Vilket otroligt fint hem du har. Ramlade in på din blogg på något sätt, du kommer bli en ny favorit! Helt underbar blogg
//Frida