måndag 16 juni 2008

Barnrum & lokaltidningen

Idag har mitt hem varit med i lokaltidningen!! Fantastiskt kul!!
Reportern hitta mig via bloggen och var här förra veckan! Så kul att nån tycker man har fint! :)
Har märkts på besökräknaren också... :) Över 100 personer har varit här och kikat idag. Känns lite skrämmande... Men ändå roligt! Tack alla som kommer in och tack för alla snälla kommentarer! De värmer!



Vi möblerade ju om lite på lill-tjejens rum för ett tag sen, när vi hämta hem den där hyllan jag visade lite längre ner i ett inlägg. Såhär ser det ut hos henne nu. Vissa bilder har jag säkert visat förut.











Söta tummelisa har mamma målat. Ska lägga in ett inlägg om hennes porslinsmålnigar nån gång. Måste bara samla ihop material.
Vilket mysigt sovrum de gjorde på Sommartorpet!!!
Kram

6 kommentarer:

Sara sa...

Hejsan
Vad roligt med lokaltidningen, grattis. Kul också med dina besökare, du inspirerar mig mycket.
Kram sara

Vecka - Vecka sa...

Så fint rum! Roligt att komma med i tidningen!

Kram, Lotta

Malin sa...

Jag missade sommartorpet för jag har rensat tyg...japp och jag är nöjd med att få gjort detta...Jag syr saker ofta (inte när jag jobbar) och drar o sliter så det bara ligger småbitar kvar...Nu är det mesta borta!...
Ja nu vet jag att "vi är tre" från VBG sga...Country Dreams o så vi två...Kul...

Kram från Malin

PS jag lägger till dig bland mina favoriter...är deta ok?

Malin sa...

detta...inte deta...
ds

www.nestorforlag.se sa...

Hej igen, nej den butiken har jag nog missat, kan i alla fall inte placera den.Är det den vid tågstationen som ligger i ett vanligt hyreshus? Jag ska börja samla på fönster till min veranda som ska byggas FÖRHOPPNINGSVIS nästa år (i alla fall i mina drömmar)Huset ligger i botered, känner inte igen ert heller men jag är ju inte så insatt i denna delen utav staden än. Hittar du något du vill ha i butiken så är det bara att säga till, säljer grejerna för inköpspriser nu, allt står ju bara nere i källarn o tar plats :(

Dicksonska våningen sa...

Japp, jag har läst om dig i tidningen! De hade tagit fina bilder! Jag gillar verkligen hyllan du har vid matsalsgruppen - så speciell och vacker.
Sommartorpets sovrum var jättefint, verkligen. Min sambo frågade sig, efter programmet, vad de har för uppvärmning i det huset? Ja, det kan man undra...han har helt börjat tänka i "husbanor".
Ha en skön kväll! Kram Annika