tisdag 29 september 2009

Bakom sänggaveln...

Jag fick ett mail om vår sänggavel. Den är ju en gammal dörr och tjejen ville veta hur vi fått fast den. Ska försöka visa det här, kanske finns fler som vill veta. Vad vet jag. (Brist på annat att blogga om)... Var lite svårt att komma åt att ta kort bara, dörrn sitter fast i sängen och det är snedtak bakom. Alltså inte så lätt att svänga runt den. Hoppas det syns ändå hur vi (sambon) gjort...



Jag fundera ju på om jag skulle skrapa ren den och måla den, men jag tror den får vara som den är. Är ganska charmigt sliten.

Såhär ser det ut på baksidan.

Under...
...och bakom igen...
Ja, detta är det då inte jag som gjort, utan sambon som sagt. Den sitter stabilt, kan inte säga nåt annat, och det är ju bra.
Hoppas du (Jenny) och ni andra förstod hur han gjort. :)

~
Jag är ledsen, är verkligen ur-usel på att lämna kommentarer. Kikar runt då och då, men snabbt går det och oftast bara jag kollar nya inlägg hos er och rusar vidare. Bråttom på nätet skulle man kunna säga att jag har. Vill hinna med att se så mycket som möjligt, på kortast tid. Ska försöka skärpa mig.
Ha det bra sålänge! Kram

6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att dörren är jätte fin som sänggavel. Du behöver inte alls känna att du ska lämna några kommentarer. Ska inte vara ett tvång då blir det bara jobbigt att blogga.

Kramar Ullis

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Himla coolt..gillar det där udda...egna härliga lösni gar..det är det som gör hemmet personligt!!

TREVLIG HELG!!! kramis ♥

Evelina sa...

Vilken fin sänggavel!!!

JA! Äntligen har min lilla bebis kommit, en liten tös blev det.. Nu är vi hemma och njuter, men så fort tid och ork finns blir det inlägg på bloggen... =)

Kram Evelina

Dicksonska våningen sa...

Så smart! Då slipper man ju skruva i väggen och sängen.
Så fint det såg ut i sovrummet med kuddarna på sängen och huvudgaveln.

Ha en skön helg och hoppas att du kanske kan sova ikapp lite :)
Kram Annika

Frida sa...

Tack för din omtänksamma kommentar, den värmde.
Jag tycker din dörr är så vacker som den är med sin patina. Du ska absolut inte känna något måste att lämna kommentarer men blir alltid glad när du har tittat in.
Hoppas du får en trevlig helg!
Kram Frida

Isn't she lovely sa...

Så fint ni har det!! Och så höstfint och välkommnande du gjort i hallen.
Ha en fortsatt skön helg.
Kram!